دلایل اصلی شکست استارتاپ ها

استارتاپ معمولا به کسب و کارهای آنلاین و تازه راه افتاده گفته می شود و این استارتاپ ها برای بهبود روند شغلی خود و پیشرفت در زمینه ی کاری نیاز به رعایت کردن اصول خاصی هستند و در صورت اجرا نکردن این اصول ممکن است با شکست مواجه شوند و در ادامه ی مطلب به بررسی مواردی که سبب شکست استارتاپ ها می شود خواهیم پرداخت.استارتاپ ها معولا در تمام زمینه های فرهنگی و هنری و فنی در حال فعالیت هستند.در صورتی که استارتاپ ها فعالیت زیادی داشته باشند و به طور منظم و روزانه به بروزرسانی اطلاعات و فعالیت خود بپردازند درامد بالایی خواهند داشت.

استارتاپ ها معمولا در مدت زمان بسیار مناسب جدیدترین محصولات را اختیار مردم قرار می دهند و به همین دلیل امروزه این مشاغل با استقبال فراوان رو به رو می شوند.استارتاپ ها معمولا به صورت تیمی کار می کنند و اعضای تیم آن ها به بهترین شکل انتخاب خواهد شد.قبل از را اندازی استارتاپ ها معمولا قوانین خاصی در اختیار آن ها قرار می گیرد و این مشاغل باید مانند سایر کسب و کارهای آنلاین به رعایت این قوانین بپردازند و کارهای خود را در چارچوب قوانین کارگذاری شده انجام دهند.استارتاپ ها باید برای رشد موقعیت شغلی خود فعالیت های خود در تمام شبکه های اجتماعی معروف را آغاز نمایند.استارتاپ ها مشاغلی هستن که هنگام شروع نیاز به سرمایه دارند بنابراین قبل از شروع این کار بهتر ست که سرمایه ی کافی برای شروع آن را در اختیار داشته باشید.برای ساختن بزرگترین و پر درامدترین استارتاپ ها ابتدا اطلاعات کافی و سرمایه کافی داشته باشید و اطلاعات خود را در مورد نحوه ی کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابی افزایش دهید.در ابتدای شروع به این کار ابتدا ممکن است با درصد سود بسیار کمی مواجه شوید اما در این هنگام امید خود را از دست ندهید و به این کار ادامه دهید زیرا در صورت رشد این کسب و کار با سود بسیار کلان و رشد و پیشرفت شغلی رو به رو خواهید شد.

 

 

پرتکرار ترین دلایل شکست استارتاپ ها

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم استارتاپ ها در صورتی که از اصول خاصی پیروی نکنند با شکست مواجه خواهند شد.یکی از مهمترین مواردی که ممکن است سبب شکست استارتاپ ها شود این است که این کسب و کارها به کیفیت و نوع محصولاتی که به بازار ارائه می دهند توجه نکنند و محصولاتی که کیفیت پایین دارند به بازار ارائه دهند و یا این که محصولات به روز را به بازار ارائه ندهند بنابراین این کسب و کارها باید محصولاتی را که خدمات پیشرفته در اختیار مشتری قرار می دهند و از فروش بالایی برخوردار هستند به بازار عرضه نمایند.استارتاپ ها در ابتدای کار خود باید محصولاتشان را با درصد سود کمتر و قیمت متعادل تر به فروش برسانند تا از این طریق جلب مشتری نمایند و اطمینان مشتری ها را کسب نمایند و در این صورت میزان فروش آن ها افزایش پیدا می کند و این استارتاپ ها می توانند با سود خود محصولات بیشتری را تهیه کنند اما در صورتی که استارتاپ ها این نکته ی مهم را رعایت ننمایند با کاهش فروش محصول و ورشکستگی مواجه خواهند شد.

 

 

 

زمانی که یک استارتاپ فعالیت خود را در زمینه ی کسب و کار آغاز می کند باید تیم خود را با بهترین اعضا و نیروهای کاری تشکیل دهد و این اعضا همگی به رفتار صحیح با مشتری و جلب مشتری به صورت آنلاین آشنا باشند و همچنین پشتیبانی استارتاپ ها باید به بهترین شیوه و در سریع ترین زمان ممکن به پاسخگویی سوالات مشتریان بپردازد زیرا در غیر این صورت از میزان اعتماد مشتری به استارتاپ کاسته می شود و در نهایت استارتاپ ها با شکست رو به رو می شوند.همانطور که می دانید امروزه تعداد استارتاپ ها بسیار افزایش یافته است و به همین دلیل در صورتی که استارتاپ ها فعالیت رقبا و سایر استارآپ ها را تحت نظر نداشته باشد و یا این که خلاقیت و محصولات سایر استارتاپ ها را کپی برداری کنند به تدریج با شکست مواجه می شوند و به همین دلیل این مشاغل باید به صورت مداوم ایده پردازی کنند.استارتاپ ها برای جلوگیری از شکست و پیشرفت فراوان باید به صورت مداوم میزان سرمایه ی اولیه ی خود را افزایش دهند تا در این صورت امکان خرید محصولات بیشتری را داشته باشند و میزان سود آن ها از این طریق افزایش پیدا کند.